دست نوشته هایی از یک دختر ته تقاری

این وبلاگ برای این ساخته شده که مشکلات و زندگی یک دختر ته تقاری رو بگه ، تا همه فکر نکنن که همیشه اوضاع ته تقاریا خوبه !!!

دست نوشته هایی از یک دختر ته تقاری

این وبلاگ برای این ساخته شده که مشکلات و زندگی یک دختر ته تقاری رو بگه ، تا همه فکر نکنن که همیشه اوضاع ته تقاریا خوبه !!!

کنترل پروژه و بازار کار

یه لینک مفید پیدا کردم برای کسایی که می خوان تو زمینه ی کنترل پروژه کار کنن ، دیدم می تونه به خیلی ها کمک کنه مثل خودم ، برای همین اینجا می ذارمش :  

چطوری برنامه ریزی و کنترل پروژه رو یاد بگیرم و وارد بازار کارش بشم؟ 

 

منم پس پروسه ی رزومه فرستادن رو یکم عقب می اندازم تا اکسل یکم یاد بگیرم، چون تقریبا هیچی بلد نیستم ازش 

 

اگه کسی هم لینکی برای آموزش اکسل میشناسه تو قسمت کامنت ها بگه لطفا ، تا اونم بگذارم 

 

پس فعلا من رفتم که خودم رو یکم مجهز کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

دختر خوب! اول باید ببینی می خای چیکار کنی
هدفت رو مشخص کنی؟
اصلا چی بلدی؟
تحصیلاتت چیه؟
همینطوری که الکی نمیشه
چند سالته؟
اگه خواستی جوابم رو بدی برام ایمیل بزن
شاید بتونم کمکت کنم.
حداقل میتونیم با هم مشورت کنیم.

چه جوری میتونی کمکم کنی؟:-/ مشورت در چه موردی؟؟:-/

پیام سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

سلام
کی گفته ته تغاری هستی؟
رزومه‌ات را برام بفرست ببینم چکار می‌تونم برات بکنم، شاید کاری جور کردم.

:)) نه ممنون :-P

مجیدحمید چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.majidhamid.blogsky.com

اکسل خیلی برنامه خوب و کاربردی هست اما باید ببینی برای چه کاری می خوای ازش استفاده کنی. ضمن اینکه ۱ روز برای یاد گرفتن اکسل خیلی خیلی کمه. راستش من خودم اولش با سعی و خطا شروع کردم و بعد کم کم با سوال پرسیدن از این دوست و آن آشنا حجم دانسته هام را درباره اکسل زیاد کردم تا الان که تقریبا کار خودم را می تونم باهاش انجام بدم. کلا خیلی به درد کار من می خوره.
اگه کتاب بدرد بخوری پیدا کردم بهت میگم. حالا در چه زمینه ای می خوای ازش استفاده کنی؟

ضمنا از اینکه به ما سر زدی ممنون.
موفق باشی.

ممنون به من سر زدی و تجربه ی خودتو گفتی.
خوب من که هیچی اکسل بلد نیستم . پس فعلا کار باهاشو باید یادبگیرم و اینکه چه جوری داده ها رو به صورت نموداری نشون داد و بعد که اینا رو یاد گرفتم برم سراغ چیزای پیشرفته تر (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد