دست نوشته هایی از یک دختر ته تقاری

این وبلاگ برای این ساخته شده که مشکلات و زندگی یک دختر ته تقاری رو بگه ، تا همه فکر نکنن که همیشه اوضاع ته تقاریا خوبه !!!

دست نوشته هایی از یک دختر ته تقاری

این وبلاگ برای این ساخته شده که مشکلات و زندگی یک دختر ته تقاری رو بگه ، تا همه فکر نکنن که همیشه اوضاع ته تقاریا خوبه !!!

(هدف - انگیزه - کار - تلاش) رو من هیچوقت نداشتم

نمی دونم چرا من اصلا انرژی برای کار ندارم. 

روزهای من خلاصه شده در تماشا کردن تلویزیون یا کامپیوتر 

نمی دونم باید چی کار کنم که از این حالت تنبلی بیرون بیام 

نمی دونم چرا نمی تونم یا نمی خوام به هدف برسم 

اصلا فککر می کنم من هیچ هدفی تو زندگی ندارم وگرنه برای رسیدن بهش تلاش می کردم!!! 

منم مثل همه ی آدم ها پیشرفت رو دوست دارم و می خوام ولی نمی دونم  چرا اصلا هیچ کاری برای رسیدن بهش نمی کنم؟؟؟ 

 

همیشه همین جوری بودم : مثلا منم مثل همه ی کنکوری ها وقتی کنکور داشتم دوست داشتم دانشگاه خوب و رشته ی خوب قبول شم. اینو می خواستم ولی پس چرا هیچ کاری براش نمی کردم؟؟؟   نتیجه شم این شد که شانسکی دانشگاه آزاد قبول شدم. (البته بازم جالبه برام که با اینکه کار خاصی نمی کنم برای رسیدن به هدفی که درنظر می گیرم ولی همیشه یه جوری بازم موفق می شم. ولی نه موفقیت خوب. یه چیز پیش پا افتاده که با هدفی که من می خواستم ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله داره!!) 

 

الانم دوست دارم برای فوق بخونم ولی اصلا درس نمی خونم. اگرم بخونم یکی دو روزه و بعد ولش می کنم 

 

یکی به من می تونه بگه  چرا ؟؟؟ 

 چرا من همیشه این جوری بودم و انگیزه ای برای کار و تلاش ندارم؟؟ 

 

یعنی یکی نیس که با من هم درد باشه؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

فکر کنم یه جورایی داری شوهر شوهر می کنی و از ملت غیور می خوای که برات دعا کنن تا یه شوهر خوب گیرت بیاد تا از این سر در گمی در بیای

شوهر؟؟؟ ((:
من دردسر نمی خوام p:
یه راهی بگو که انگیزه پیدا کنم نه انگیزمو از دست بدم p:

مهسا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.didaniha3.blogsky.com

سلام سیمین جون

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به وب ماهم سری بزن جیگر

امیدوارم انگیزه پیداکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حسین پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.sabalancd.com

با عرض ادب و احترام خدمت شما مدیر عزیز این وبلاگ. وبلاگتون بسیار تکمیل و زیباست و من نهایت استفاده رو بردم همچنین از حضور گرمتون در سایت هم تشکر میکنم

خاله جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://khooneye khalejoon.blogsky.com

سلام. خوبی؟ برو برای خودت بگرد. پارک-موزه-سینما- کلاس خط-کلاس هنری- قول میدم حسابی روبراه بشی.

مرسی خاله ی عزیز از کامنتی که برام گذاشتی (:
شروعش برام سخته!! چون هیچ وقت یک کارو تا آخرش انجام ندادم. خیلی کلاس ها تا حالا ثبت نام کردم و کلی پول برای شهریشون دادم ولی بعد از ۲ ۳ هفته ولش می کنم ):

حسین دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

به خدا توکل کن از هدف کوچک شرو کن حتما موفق می شوی هر روز صبح که از خواب بلند می شی لبخند بزن شب که می خوای بخوابی لبخندبزن.

فکر خوبیه! (:

korosh شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://korosh112.blogsky.com

همینجوری که هستی باش چون همه اینجورین

سحر دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

یکی نیست باهات همدرد باشه؟پس من اینجا چیکارم فقط فرقم با تو اینه که من اول تقارم.زیاد فرقی هم نمیکنه چون بچه اولی ها موش آزمایشگاهی اصول تربیتی /روانشناسی بابا و مامان هستند معلوم نیست چی از آب در میان مثل من

((: مرسی از همداردی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد